Хорошо, это хорошее начало!
Вы спрашивали казино, что кажется неправильным? Возможно, вы получили несколько писем с разъяснениями? Обычно после запуска проверки игрокам даются инструкции. Можете ли вы подтвердить, что подали правильные документы в правильном формате, как и предполагалось, пожалуйста?
Я рад, что казино было награждено высоким индексом безопасности , всегда лучше иметь дело с таким казино, если возникла необходимость, например, жалоба. Я воспринимаю это как хороший знак.
Я буду ждать ваших отзывов.
Ok, that is a good start!
Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?
I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.
I'll wait for your feedback.
Автоматический перевод: