Привет.
Честно говоря, мне все это кажется большим недопониманием между вами и казино. Особенно если они говорят, что вы не реагировали, а вы говорите то же самое о них.
На самом деле, мне приходит в голову, что иногда письма от онлайн-казино попадают в папку спама. Возможно, это тоже так.🤔
Вы понимаете, о чем я?
Я просто надеюсь, что теперь, после подачи вашей жалобы, на которую казино отреагировало, а члены нашей команды усердно работают над ее решением, все прояснится.🤞
Hello there.
To tell you the truth, all this seems to me like big misunderstanding between you and the casino. Especially if they say that you have been unresponsive and you say the same about them.
What actually comes to mind is that sometimes the emails from online casinos finish in the spam folder of the emails. Maybe this could also be the case.🤔
Do you get my meaning?
I just hope that now, after submitting your complaint, where the casino has responded and our team members are working hard to get it solved, everything will be explained.🤞
Автоматический перевод: