ИЗ 3 ВЫВОДОВ В ЯНВАРЕ И КОНКРЕТНО 16, 17, 18 Я ПОЛУЧИЛ ПЕРВЫЕ 500 ЕВРО, ОСТАЛЬНЫЕ БЫЛИ ВЕРНУТЫ НА МОЙ СЧЕТ В КАЗИНО FRUMZI, ОДИН Я СДЕЛАЛ 17/2 С КАРТОЙ ВЫВОДА, А ДРУГИЕ 2 18/2 И 19/2 С БАНКОВСКИМ ДЕПОЗИТОМ ...... ОБЩАЮСЬ С КЛИЕНТСКОЙ СЛУЖБОЙ АВТОМАТИЗИРОВАННЫЕ ОТВЕТЫ ОБРАБАТЫВАЮТСЯ НЕМНОГО ТЕРПЕНИЯ ..... Я НЕ МОГУ ПОНЯТЬ, КАК ОНИ ДЕЙСТВУЮТ В ВОПРОСЕ ПЛАТЕЖЕЙ ..... ДЕНЬГИ НА СЧЕТЕ ПОЛНОСТЬЮ ИДЕНТИФИЦИРОВАНЫ, ЗАЧЕМ ВСЕ ЭТО МОШЕННИЧЕСТВО ..... КОНКРЕТНАЯ ЕЖЕДНЕВНАЯ СУММА ВЫВОДА, ТАКЖЕ КОНКРЕТНАЯ ЕЖЕМЕСЯЧНАЯ СУММА, ЕСЛИ БЫ ОНИ СОХРАНИЛИ ЭТО, Я БЫ ПОЛУЧИЛ ДОСТАТОЧНО ДЕНЕГ..... Я ЧУВСТВУЮ СЕБЯ ПОЛНОСТЬЮ РАЗОЧАРОВАННЫМ
FROM THE 3 WITHDRAWALS IN JANUARY AND SPECIFICALLY 16,17, 18 I HAVE RECEIVED THE FIRST 500 EUROS THE OTHERS WERE RETURNED TO MY ACCOUNT AT FRUMZI CASINO I HAVE MADE ON 17/2 ONE WITH A WITHDRAWAL CARD AND OTHER 2 ON 18/2 & 19/2 WITH A BANK DEPOSIT ......TALKING TO CUSTOMER SERVICE AUTOMATED ANSWERS ARE UNDER PROCESSING A LITTLE PATIENCE .....I CANNOT UNDERSTAND THE WAY THEY FOLLOW IN THE ISSUE OF PAYMENTS .....THE MONEY IS THE ACCOUNT FULLY IDENTIFIED WHY ALL THIS FRAUD ..... SPECIFIC DAILY WITHDRAWAL AMOUNT ALSO SPECIFIC MONTHLY AMOUNT IF THEY HAD KEPT THESE I SHOULD HAVE RECEIVED ENOUGH MONEY ..... I FEEL COMPLETELY DISAPPOINTED
ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 16,17, 18 ΕΧΩ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 500 ΕΥΡΩ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ FRUMZI ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 17/2 ΜΙΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 2 18/2 & 19/2 ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ......ΜΙΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ .....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ .....ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ .....ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΑΝ ΕΣΤΩ ΤΗΡΟΥΣΑΝ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .....ΝΟΙΩΘΩ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Автоматический перевод: