Здравствуйте, я понимаю, что это мошенничество, и я вам сочувствую.
Однако мы не можем помочь вам прямо сейчас. Все еще может быть задержка; поэтому мы вмешиваемся, если казино не выплачивает деньги в течение 14 полных дней, не раньше. Мне жаль.
Если вы хотите узнать больше о процессе подачи жалоб, начните здесь:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Мы вернемся в понедельник, поэтому будем признательны, если вы оставите отзыв позже.
Hello, I understand for you it is a scam, and I empathize with you.
However, we can't assist you right away. There could still be a delay; hence, we step in if the casino fails to pay out after 14 full days, not sooner. I'm sorry.
If you like to know more about the complaint process, kindly start here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
We'll be back on Monday, so we'd appreciate some feedback later.








In fact, the withdrawal lasts more than 16 days. Nickname on the project is pidorke34




